PERSOANE INTERESATE

duminică, 18 iulie 2010

"Vivit"


".....pentru ca Eu traiesc, si voi veti trai."
Piatra de pe mormantul Domnului Isus Hristos a fost pecetluita si soldatii au pazit mormantul.
Dar in ciuda acestor masuri de siguranta, dusmanul nu a putut impiedica invierea glorioasa a
Domnului , care a fost vazut de catre mai multe persoane care il iubeau cu adevarat si care au
marturisit ca Hristos traieste.
Sunt multe persoane care lupta cu depresia asa cum a luptat si Martin Luther deseori.
Acesta in in asfel de zile intunecate si pline de tristete se consola cu cuvantul; " Vivit!"
adica, "El traieste"! de aceea el a scris de mai multe ori cu creta pe masa , pe usi , pe pereti
acest cuvant. Cand a fost intrebat odata ce inseamna, el a raspuns; Isus traieste .
Daca El nu ar trai , nici eu nu as mai dori sa traiesc nici o clipa, dar pentru ca El traieste , vom
trai si noi prin El, dupa cum a spus;" Pentru ca Eu traiesc, si voi veti trai."
Aceste cuvinte le-a spus Domnul ucenicilor Sai, pentru ca acestia prin credinta in El au primit
viata vesnica. Domnul spusese cu alta ocazie; "Cine asculta cuvintele Mele si crede in Cel ce
M-a trimis, are viata vesnica si nu vine la judecata, ci a trecut din moarte la viata."
Rugaciune; Vino Tata ceresc si lumineaza -mi calea vietii, ajuta-ma sa te gasesc in toate cele
care le fac si le obtin zi de zi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu