PERSOANE INTERESATE

vineri, 30 iulie 2010

Rugaciune catre Maica lui Dumnezeu

Folositoare si acoperamant vietii mele te pun pe tine, Nascatoare de Dumnezeu Fecioara; tu ma indeparteaza la adapostirea ta, ceea ce esti bunatatilor pricina si credinciosilor intarire, una intru tot laudata.Rogu-ma Fecioara , risipeste tulburarea sufletului meu si viforul intristarilor mele;ca tu, mireasa dumnezeiasca pe Hristos incepatorul linistii L-ai nascut,ceea ce esti una preacurata. Slava Tatalui si Fiului ssi Sfantului Duh.Ceea ce ai nascut pe Facatorul de bine, Carele este pricina bunatatilor, bogatia faceri de bine , izvoraste-o tuturor ; Ca toate le poti , ca una ce ai nascut pe Hristos cel puternic intru tarie , de Dumnezeu fericita . De neputinte cumplite si chinuri de boala fiind cuprins , fecioara ajuta-mi ; Ca pe tine te stiu comoara de tamaduiri neimputinata si necheltuita ceea ce esti cu totul fara de prihana .
Miluieste din nevoi pe robii tai , nascatoare de Dumnezeu ca noi toti la tine scapam dupa Dumnezeu ca la un zid nestricat ; Fii Folositoare .
Cauta cu milostivire , cu totul laudata Nascatoare de Dumnezeu , spre necazul cel cumplit al trupului meu si de vindeca durerea sufletului meu . ( Doamne miluieste de 12 ori ) .
Ceea ce esti rugatoaare calda si zid nebiruit , izvor de mila si lumii scapare , cu deadinsul striagam catre tine , Nascatoare de Dumnezeu : Stapana , vino degrab si ne mantuieste din nevoi , ceea ce esti una grabnica folositoare .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu