PERSOANE INTERESATE

marți, 20 iulie 2010

Ce facem pentru a castiga lupta credintei?


"Lupta-te lupta credintei; apuca viata vesnica la care ai fost chemat"...

Unii dintre noi atunci cand vor sa sustina pe cineva in tot ceea ce face , mai inainte de toate

intreaba; -Ce oferi pentru aceasta?
Raspunsul va fi acesta ;O viata aspra , foamete, sete, nopti
fara somn, haine zdrentuite de atata purtata, picioare
ranite de marsuri nesfarsite , nenumarate lipsuri...., dar la
urma victoriei in cea mai nobila cauza care v-a solicitat vreodata.

Asa a rspuns Giuseppe Garibaldi( 1807- 1882)
cand dorea sa fie ajutat pentru eliberarea Italiei.
cei care l-au urmat, au contribuit ca Italia sa devina o
tara libera.Ce ar trebui sa intelegem cu totii ca Dumnezeu
ne da tarie , putere, si har pentru a face lucruri bune si frumoase .
Dumnezeu ofera mult mai multe decat acest om politic, El
ofera tuturor celor care il urmeaza viata vesnica.
Pe calea aceasta pentru a castiga credinta se afla si
dusmani si gropi acestia sunt ; diavolul, lumea si propriul eu.
ce putem face ? pemtru a ne apara de acest diavol..trebuie sa
ne impotrivim lui , si sa ne tinem departe de placerile de o clipa
ale pacatului oferite de lume si sa tinem eul in moarte.
Este o lupta aspra dar nu suntem singuri , Isus ne-a promis

"Iata ca Eu sunt cu voi in toate zilele, pana la sfarsitul veacului."
Un mare adevar pe care il putem descoperi urmand toate
sfaturile crestine si respectand reguli de bun simt.
Fericirea nu intarzie sa vina iar cei ce o vor cunoaste pot spune:
"M-am luptat lupta cea buna"
Toti acesti credinciosi vor primi cununa dreptatii , a implinirilor

iar de cealalta parte a celor rai, la vederea acestor stari de bine
vor primi doar vorbe fara de temei... Nu apleca urechea la
cele rele si cauta starea de bine in credinta unui singur Dumnezeu.

Rugaciune:
Ingere a lui Hristos, catre tine cad si ma rog
pazitorul meu cel sfant carele imi esti dat mie de la sfantul botez spre pazirea sufletului si a pacatosului meu trup.Iar eu cu lenea si cu obiceiurile mele cele rele, am maniat prea curata lumina ta si te-am izgonit de la mine prin toate lucrurile cele de rusine; cu minciunile , cu clevetirile cu invidia, cu osandirea, cu trufia, cu nesupunerea, cu nebiruirea de frati si cu tinerea de minte a raului ce mi-au facut, cu iubirea de argint, cu desfranarea, cu mania, cu zgarcenia, cu mancarea cea fara de sat, cu betia, cu multa vorbire, cu gandurile rele si cu aprinderea spre desfranare, avand osebita voire spre toata pofta trupeasca.
O, reua mea voire, pe care nici dobitoacele cele necuvantatoare nu o au!
Dar cum vei putea sa cauti spre mine sau sa te apropii de mine, cel necurat ca un caine?
Sau cu ce ochi , ingere al lui Hristos, vei cauta spre mine, cel ce m-am impleticit atat de rau in lucrurile intinate?
Sau cum voi putea sa-mi cer iertare pentru faptele mele cele amare, rele si viclene, in care cad in toate zilele si in toate noptile si in tot ceasul?
De aceea cad inaintea ta si ma rog tie, pazitorul meu cel sfant; milostiveste-te spre mine, pacatosul robul tau, si-mi fiii mie intru ajutor si sprijinitor asupra pizmasului meu cel rau, cu sfintele tale rugaciuni, imparatiei lui Dumnezeu ma fa partas cu toti sfintii , acum si pururea si in vecii vecilor. Amin.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu