PERSOANE INTERESATE

marți, 9 iulie 2013

Poveste scurta - Intelepciune

Toate florile sunt frumoase, chiar si buruiana este tot o floare !  





 Cand nu stii ceva mai bine taci... 


Intr-un compartiment de tren calatoareau , un tata cu fiul si inca trei tineri foarte galagiosi  si plini de veselie. Trenul pleaca din gara usor si dupa cateva minute prinde viteza, acesta merge paralel cu o sosea . Copilul se apropie de geam si spune cu voce tare si entuziasmat. 
_Vai ce fug copacii dupa noi ! 
Tatal bucuros spune 
-Da asa este.  
Apoi copilul spune . 
-Vai si norii fug dupa noi ...! 
Tatal il aproba cu bucurie si plin de dragoste. 
Tinerii se opresc din vorbit si ii spun tatalui . 
-Asa parinte inconstient esti ? 
-Du-ti copilul la un doctor , nu vezi ce reactii are ? 
Tatal spune . 
-Am fost . 
Tinerii nedumeriti ii sugereaza
 _Du-l la unul mult mai bun, ca are o problema grava 
Tatal foarte impacat spune;
 _Tocmai de la doctor venim acum , si este pentru prima oara dupa paisprezece ani cand copilul meu incepe sa vada. El zareste cerul pomii , natura intreaga si chiar pe voi , de aceea se bucura si reactioneaza. 

Sa multumim ca suntem sanatosi si sa fim intotdeauna atenti cu cei din jur pentru a nu-i umili.

15 comentarii:

  1. Buna ziua.
    Un frate iubit, Livius Ban, care a mai scris cateva carti crestine, mi-a incredintat o culegere de meditatii, cu rugamintea de a le publica intr-un volum. Meditatiile sunt culese de pe Internet.
    Fratele, la cei 70 de ani ai lui :), nestiind sa foloseasca computerul, le-a scris de mana si mi-a inmanat manuscrisul, cu cateva sute de pagini, scrise cu multa rabdare.
    Doresc sa va cer incuviintarea sa publicam meditatiile preluate de pe siteul dv.
    In cazul in care sunteti de acord, va voi trimite un mail cu titlurile acestor meditatii.
    Vom mentiona sursa acestora, dar avem nevoie sa ne ajutati cu acceptul dv.
    Totodata, va rugam sa ne dati o adresa postala unda va vom trimite doua exemplare din carte, sa va bucurati impreuna cu noi de acest demers prin care se incearca atingerea cat mai multor suflete cu Evanghelia.

    Va multumesc,
    Raul Kling
    raul@proiectultyndale.ro

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna ziua,
    V-as ruga sa raspundeti mesajului de mai sus. Multumesc.

    Raul

    RăspundețiȘtergere
  3. Sunt atât de încântat, deoarece căsătoria mea ruptă a fost restabilită, iar soțul meu s-a întors după ce ne-a părăsit pe mine și pe cei doi copii ai noștri pentru o altă femeie. După 8 ani de căsătorie, eu și soțul nostru am fost într-o ceartă sau alta până când în cele din urmă m-a părăsit și s-a mutat în California pentru a fi cu o altă femeie. Am simțit că viața mea s-a terminat și copiii mei au crezut că nu-și vor mai vedea tatăl. Am încercat să fiu puternic doar pentru copii, dar nu am putut controla durerile care mă chinuiesc inima, inima mea era plină de dureri și dureri pentru că eram cu adevărat îndrăgostit de soțul meu. În fiecare zi și noapte mă gândesc la el și îmi doresc întotdeauna să se întoarcă la mine, eram foarte supărat și aveam nevoie de ajutor, așa că am căutat ajutor online și am dat peste un site web care sugerează că Dr.Wealthy poate ajuta să revină la ex. rapid. Deci, am simțit că ar trebui să-l încerc. L-am contactat și mi-a spus ce să fac și am făcut-o apoi a făcut o (Vrajă de dragoste) pentru mine. 28 de ore mai târziu, soțul meu m-a sunat cu adevărat și mi-a spus că îi este atât de dor de mine și de copii, atât de uimitor !! Așa că așa s-a întors în aceeași zi, cu multă dragoste și bucurie și și-a cerut scuze pentru greșeala sa și pentru durerea pe care mi-a provocat-o mie și copiilor. Apoi, din acea zi, Căsătoria noastră a fost acum mai puternică decât a fost înainte, totul datorită doctorului Rich. el este atât de puternic și am decis să împărtășesc povestea mea pe internet, încât dr. Vrăjitor, real și puternic, care mă voi ruga mereu să trăiesc mult pentru a-și ajuta copiii în vremea necazurilor, dacă ești aici și ai nevoie de Ex înapoi sau soțul tău s-a mutat la o altă femeie, nu mai plânge, contactează acum acest puternic turnător de vrăji. Iată contactul său: Trimiteți-l prin e-mail la: Cont: wealthylovespell@gmail.com, vizitați site-ul web http://wealthyspellhome.over-blog.com puteți să-l sunați sau să-l adăugați pe Whats-app: +2348105150446, MULTUMESC Dr.Wealthy

    RăspundețiȘtergere
  4. Lucrurile nu funcționează doar până când faci alegerea corectă în viața ta. Am făcut alegerea corectă în viața mea când l-am contactat pe dr. DAWN, omul care este specializat în restabilirea relațiilor și căsătoriilor rupte. Sunt din București și sunt pe acest blog pentru a-i mulțumi Dr. DAWN pentru munca bine făcută. S-a asigurat că soțul meu a oprit planurile de divorț după câteva luni și a cerut să vedem un consilier și să ne rezolvăm diferențele. Nu mi-aș avea familia intactă astăzi fără ajutorul doctorului DAWN și de aceea îi las emailul: ( dawnacuna314@gmail.com )pentru a-ți restabili căsnicia sau relațiile rupte îl poți Whatsapp la: ( +2349046229159 )

    RăspundețiȘtergere
  5. Sunt aici pentru a-i lumina pe toată lumea despre lucrările bune ale doctorului Ilekhojie. Eu și fosta mea soție am avut probleme de aproape 2 ani și am încercat toate consilierea și am vorbit cu părinții noștri, dar nimic nu a funcționat. Ne certam pentru tot și separarea era iminentă până când am văzut o recenzie a doctorului Ilekhojie. L-am contactat și l-am informat despre starea mea. El a promis că va îndeplini un ritual de reconciliere care să asigure restabilirea legăturii dintre mine și soția mea. A trecut o săptămână de când i-am aranjat ajutorul și lucrurile încep să se îmbunătățească între mine și soția mea. Am început să locuim din nou în același dormitor și am informat amândoi avocații noștri să pună în așteptare planurile de divorț. Sunt atât de fericit acum că mă pot bucura din nou de soția mea. Luați legătura cu Dr. Ilekhojie dacă aveți probleme în căsnicie. E-mail: gethelp05@gmail.com sau WhatsApp/Telegram +2348147400259

    RăspundețiȘtergere
  6. Vreau să împărtășesc experiența mea uimitoare cu Dr. Ilekhojie. Soțul meu m-a înșelat și când am găsit care a provocat o ceartă care l-a făcut să ceară divorțul. Am plâns și m-am îmbolnăvit instantaneu când căutam povestiri aleatorii online, am văzut o mărturie a cuiva care a avut un caz similar cu al meu și cum Dr Ilekhojie a făcut pace între cupluri. L-am contactat si mi-a explicat cum este posibil sa ma impac cu sotul meu si in cateva zile va anula divortul care era ceea ce imi doream. Am făcut tot ce mi-a cerut să fac și în exact trei nopți după munca lui, soțul meu a sunat să-și ceară scuze că a înșelat și a cerut să mă întorc acasă cu atâtea promisiuni. Apreciez ajutorul tau Dr, esti cu adevarat o binecuvantare. Contactați Dr. Ilekhojie și cereți ajutor. E-mail: gethelp05@gmail.com sau Sună/Whatsapp +2348147400259

    RăspundețiȘtergere
  7. Am avut o relație de luptă cu soțul meu în trecut, ceea ce a dus la divorț cu primul meu soț. Amintirile soțului meu erau încă în mine și mi-am dat seama cât de mult îl iubeam și mi-a fost dor de el. Am plâns amar în noaptea aceea crezând că l-am pierdut pe bărbatul pe care l-am iubit atât de mult. Am cerut sfaturi despre ce să fac și un prieten de-al meu mi-a dat un contact al lui DR Ilekhojie, l-am consultat pentru că a ajutat o mulțime de oameni să se împace. În doar 4 zile m-am întâlnit cu o rugăciune de reconciliere spirituală cu el și totul se întoarce spre bine în viața mea. Acum trăiesc din nou fericit cu soțul meu, plănuim să ne reînnoim jurămintele și să ne căsătorim din nou. Mărturisesc astăzi aici că Dr. Ilekhojie este soluția tuturor problemelor dintr-o relație sau căsnicie ruptă. contactați-l pentru soluții la orice problemă. Whatsapp +2348147400259 sau prin e-mailul său: gethelp05@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  8. Am observat că soțul meu mă înșela și nu se mai implica în căsătoria noastră. Când l-am întrebat care este problema, mi-a spus că nu este fericit și că cere divorțul. M-a făcut bucăți pentru că a fost singurul bărbat cu care am fost vreodată. Căutam ceva online când am văzut un articol despre cum Dr Ilekhojie a ajutat atât de mulți oameni în situații similare ca a mea, l-am contactat imediat spunându-i despre problema mea.
    A făcut consultări și a efectuat un ritual de împăcare. Tot ce mi-a cerut, l-am făcut din încredere deplină pentru el și în exact 3 zile, soțul meu s-a întors acasă de la serviciu și mi-a cerut să uit complet de divorț și vrea să ne punem mințile împreună și să facem căsnicia noastră să funcționeze. . Totul a mers bine din cauza intervenției doctorului Ilekhojie. Vă rugăm să luați legătura cu el dacă aveți probleme în căsnicie sau relație. Număr de telefon/Whatsapp +2348147400259 sau prin e-mail: (gethelp05@gmail.com)

    RăspundețiȘtergere
  9. Am trecut prin momente grele cu diferiți bărbați care au găsit dragoste adevărată și acceptare autentică, până când l-am întâlnit pe soțul meu care a intrat în viața mea și m-a iubit dincolo de cuvintele. Am locuit împreună 2 ani și am fost fericiți până când au apărut prea multe certuri și ne-am împărțit. Am crezut că pot merge mai departe, dar mi-am dat seama că sunt profund îndrăgostită de el și că am nevoie pentru totdeauna de el. Nu am avut nicio opțiune decât să caut ajutor, ceea ce m-a determinat să-l contactez pe Dr. Ilekhojie, știind cum a reușit să-i ajute pe alții. Mi-a acordat atenția și a efectuat un ritual de reconciliere în numele nostru și rezultatul s-a manifestat și s-a întors la mine și am reinventat lucrurile. Acum dragostea și fericirea au fost restabilite și tot ce pot spune este că îl apreciez cu adevărat pe Dr. Ilekhojie pentru că a fost altruist în a ajuta pe mine și pe alții din întreaga lume. Aici, vă las contactul de e-mail gethelp05@gmail.com și WhatsApp/Telegram +2348147400259

    RăspundețiȘtergere
  10. M-am întâlnit cu un prieten căruia m-am plâns de incapacitatea mea de a câștiga o sumă tangibilă și mi-a prezentat doctorul Ilekhojie, care l-a ajutat cu o vrajă la loterie și a câștigat 500.000 de dolari. L-am contactat prin intermediul lui și m-a asigurat că voi câștiga mare odată ce va efectua vraja de loto pentru mine. Mi-a cerut să-i dau 48 de ore pentru ca el să obțină tot ceea ce este necesar pentru vraja mea la loterie, așa că am așteptat 48 de ore și mi-a spus să iau un bilet în funcție de cât de mult alege inima mea. Am cumpărat un bilet de powerball și am devenit milionar când au venit extragerile. Acum am destui bani să-mi înființez afacerea după ce eram aproape fără adăpost. Mulțumesc Dr. Ilekhojie, sunt recunoscător. Îi las contactul aici pentru oricine are nevoie de noroc pentru a câștiga. Sună-l +2348147400259 sau e-mail: gethelp05@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  11. Uneori sunt șocat când medicii spun că nu există leac pentru unele boli și obișnuiesc să creadă că ar trebui să murim cu ele, este adevărat pentru că acele boli nu sunt obișnuite și fizice. Am ajuns să înțeleg asta când prietenul meu m-a dus în vest. Africa să viziteze acest herborist numit Dr. Ilekhojie, care a oferit un medicament pe bază de plante îmbunătățit care m-a vindecat complet de HIV, fără efecte secundare. Credem că nu se poate vindeca pentru că medicii noștri ne-au spus că nu există leac. Este evident că unii pacienți cu herpes, fibrom, întârziere în problemele prealabile sunt înrobiți de medicamentele antivirale și alte medicamente ortodoxe suplimentare doar pentru a ajuta la suprimarea virusului și nu pentru a-l vindeca, deoarece medicii ne-au făcut să credem că nu poate fi vindecat și pot. spune cu îndrăzneală că este o minciună pentru că există un remediu și doctorul Ilekhojie te poate ajuta cu un remediu...

    Trimiteți un e-mail la gethelp05@gmail.com
    WhatsApp/Telegram +2348147400259

    RăspundețiȘtergere
  12. Bărbatul meu ne-a lăsat pe mine și pe copiii mei pentru o altă femeie mai în vârstă. Nu mi-a fost atât de ușor.. Îmi iubesc atât de mult soțul și nu mi-am pierdut speranța. Am căutat ajutor peste tot până când am văzut atât de multe mărturii despre cum Dr Ilekhojie a ajutat atât de mulți oameni și am decis să-i testez... L-am contactat și i-am explicat. Mi-a spus să nu-mi fac griji că mă va ajuta să mă împac cu Alex și se va întoarce acasă. A făcut un ritual pentru a ne reuni și după 2 zile, Alex, care a refuzat să-mi preia apelul, a început să sune în mod repetat și a implorat să se întoarcă acasă. Au trecut 3 luni și lucrurile au devenit din ce în ce mai bune, așa cum a promis Ilekhojie. Este cel mai sincer ajutor pe care l-am întâlnit. Poți să te adresezi lui și să vezi singur. WHATSAPP/CALL prin +2348147400259 sau e-mail gethelp05@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  13. Nu pot să cred că voodoo a crescut în măsura în care îl poți folosi pentru a câștiga la loterie. Am văzut un comentariu online al unui vrăjitor numit Dr Ilekhojie care m-a ajutat cu un voodoo care m-a făcut să câștig la loteria Powerball de 200.000 de dolari. Mi-a mai spus că dacă m-aș fi dus pe milioane aș fi câștigat și eu. Dar problema a fost că poți folosi vraja o singură dată, ceea ce înseamnă că nu există a doua șansă de a juca de două ori, deoarece este împotriva voodoo-ului spus de omul spiritual. Acum, sunt fericit și am putut să fac un avans pentru casa mea și să elimin o mare parte din împrumutul meu pentru studenți. Dr Ilekhojie este un om spiritual puternic care vă poate ajuta să rezolvați orice fel de problemă de viață pe care o întâmpinați, fie ea fizică sau spirituală, vă puteți baza total pe el. îl puteți contacta pe Whatsapp / Viber: +2348147400259 sau trimiteți un e-mail: gethelp05@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  14. Soțul meu m-a părăsit pentru o altă femeie, Cel mai dureros lucru este că eram însărcinată cu al doilea copil. Am făcut totul pentru a-l face să se întoarcă acasă, dar nimic nu a funcționat. Am mers chiar și până la urmărea lui, dar mi-a spus clar că nu mai vrea să se întoarcă acasă. I-am explicat unui prieten de la serviciu care mi-a cerut să-l contactez pe doctorul Ilekhojie pentru ajutor. Nu am avut de ales decât să încerc. I-am trimis un mesaj prin e-mail (gethelp05@gmail.com) și m-a asigurat că mă va ajuta să mă împac cu soțul meu și, de asemenea, m-a informat că soțul meu a fost manipulat și făcut să mă urască pe mine și pe copilul nostru nenăscut. După câteva zile după ce am oferit tot ce a spus el este necesar, soțul meu m-a sunat după-amiaza și, de asemenea, m-a iubit atât de mult și a vrut să se întoarcă acasă, dar nu era sigur dacă îl voi lua înapoi. El a promis că va recupera timpul pierdut și am observat că sunt atât de multe schimbări de când s-a întors și viața a fost bună împreună. Dacă aveți probleme similare, contactați Dr. Ilekhojie și obțineți ajutor. WhatsApp/Viber +2348147400259

    RăspundețiȘtergere
  15. De 8 ani incerc sa raman insarcinata si am avut nevoie de ajutor! Am fost la doctor dar tot nimic. Medicii mi-au explicat că eu și soțul meu suntem fertili și nu știu unde să apelez. Într-una dintre vizitele mele la spital, am întâlnit pe cineva cu care am avut o discuție inimă și mi-a explicat cum a așteptat 15 ani până când a întâlnit-o pe doctorul Ilekhojie, care i-a dat ierburi care a făcut-o însărcinată la doar o lună după. A spus atât de multe lucruri bune despre Dr Ilekhojie și a trebuit să văd singur. Au trecut 4 luni de când am primit plantele și suntem deja însărcinate. Datorită doctorului Ilekhojie, sunt atât de încântată că voi fi în curând mamă. Îi las ajutorul de contact pentru oricine are probleme în a rămâne însărcinată. Ai încredere în mine și cere-i ajutor. E-mail gethelp05@gmail.com sau WhatsApp +2348147400259

    RăspundețiȘtergere