PERSOANE INTERESATE

miercuri, 23 iunie 2010

Unde este iadul?

"Am sa va arat de cine sa va temeti"

Intr-un parc o pereche mai in varsta isi savureaza clipele de relaxare si totodata contemleaza privelistea naturii.De ei s-a apropiat un barbat care intrand in vorba au ajuns la discutia despre vesnicie si creator;.atunci doamna intreaba:
-Credeti ca exista iad? la care ultimul venit raspunde:
_Da ,cred ca exista.Iadul este locul unde Dumnezeu nu este prezent, iadul este despartirea vesnica de Dumnezeu. Iadul este destinst diavolului si ingerilor sai, si va fi locul vesnic al tuturor oamenilor care mor neampacati cu ei insusi si cu Dumnezeu. Iadul este locul invinovatirii de sine, al remuscarii, al invidiei ,al rautatii din om .Iadul este o realitate. Cei doi privira trist unul la altul . la care cel de-al treilea adauga:
_Dar Ddumnezeu nu vrea ca omul sa ajunga in iad , El va mai da o sansa sa va schimbati si sa credeti in El si atunci ve-ti fi iertati si ve-ti fi eliberati de toate cele rele.
Rugaciune: Vino Doamne si revarsa in inima mea iubire, in mintea mea ganduri pozzitive si pune pe limba mea vorbe frumoase , sa pot sa te laud asa cum imi place.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu