PERSOANE INTERESATE

duminică, 6 iunie 2010

Omul are nevoie de dragoste.

"Dragostea lui Dumnezeu fata de noi s-a aratat prin faptul ca Dumnezeu a trimis in lume pe singurul Sau Fiu , ca noi sa traim prin El."

Fiintele omenesti au nevoie de dragoste pentru dezvoltarea lor, la fel cum plantele au nevoie de lumina si de apa. Ele trebuie sa primeasca si sa dea dragoste. Tragedia este ca aceasta dorinta este uneori oprita din evolutie in decursul vietii pentru ca in noi exista si binele si raul. Dragostea omeneasca iubeste numai ceea ce i se pare vrednic de iubit si asteapta de cele mai multe ori ca celalalt sa faca inceputul.
Biblia nu ne spune ca am fi vrednici de iubire si ca nici nu ne putem face vrednici de ea ci uneori suntem vrednici sa fim urati si totusi cu dorinta de a fi iubiti. Dumnezeu l-a iubit pe om asa cum este si a vazut in inima sa motivul pentru dragostea Lui fata de noi"Dumnezeu este dragoste"(ioan4.8.16)
Dragostea sa este pentru toti oamenii indiferent de ceea ce fac si cat de vinovati sunt, El uraste pacatul si totusi il iubeste in dragostea sa pe om.
El ne-a iubit atat de mult ,incat L-a dat pe Fiul Sau Isus Hristos ca jertfa de ispasire pe cruce, iar acum ne ofera tuturor oamenilor impacarea si viata vesnica.
Rugaciune: Lumineaza-mi Doamne mintea si da-mi putere sa pot iubi pe cei din jurul meu ca pe mine insa-mi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu