PERSOANE INTERESATE

duminică, 28 august 2011

Stii sa cauti pacea?

"
In general natura Universului este plina de pace, omul este este creatia lui Dumnezeu si inauntrul sau sunt toate cele necesare pentru a trai in liniste si pentru a fi cuprinsi de pace. Natura si omul sunt identice dar omul se diferentiaza de aceasta prin simplu fapt ca este plin de pacat. Nemultumit de tot ceea ce crede ca nu ii este pe plac gaseste cu mintea resurse de a-si face rau singur; si apoi sa creada ca cineva este vinovat pentru tot ceea ce i se intampla. Dar intotdeauna ceea ce crede omul ca este bun pentru sine, mai tarziu se descopera ca nu era spre folosul sau. Perioada de la a dori ceva si a nu fi realizat pana la iesirea din namol  este o perioada de zbucium  primita spre perfectionarea omului ; cel care intelege rostul acestei lectii reuseste sa treaca peste toate situatiile grele si gaseste solutia sau taria in inima sa , de se regasi pe sine de a intelege ca undeva a gresit. In schimb sunt persoane care nu pot intelege acest proces si se adancesc in durere si in suferinta din care nu vor iesi pentru ca le place starea de; "Eu sunt , Eu fac, mie imi trebuie", si tot asa mai departe. A spune tot timpul ca eu nu reusesc , sau eu nu am pace este un fel de a   cere tuturor sa te compatimeasca , sa aiba mila de tine. Omul uita ca inima sa este cea care poate da drumul sentimentelor , bunatatii si frumusetilor  sale, acolo este resedinta starii de bine .  Inima este cea care da libertate faptelor bune si si a unui comportament frumos, tot ea  gaseste placerea  vietii in Adevar.. Daca inima se impietreste fiecare celula din corpul omenesc  nu mai apartine lui Dumnezeu: El este bun , frumos si plin de sentimente minunate. Dumnezeu este cel care stie cine suntem cu adevarat si de capacitatea nostra , ceea ce trebuie sa faca omul este sa se accepte asa cum este, sa nu ceara mai mult decat poate face. In general primim multe in viata si credem ca noi cu fortele noastre le facem , ceea ce nu este adevarat; Dumnezeu este cel care ne ofera totul, este cel care in momente de bunastare ne tot da sa vada daca stim cand sa ne oprim. 
 Cine se poate stapani ? ca sa nu mai doreasca nimic cand in  inima pacatoasa creste lacomia? si atunci odata ajunsi in varful piramidei totul este luat. O vorba spune "eu ti-am dat , tot eu ti-am luat" Intrebarea era "stii sa-ti cauti pacea? Pacea exista dar trebuie descoperita de fiecare , ea este in Adevar" in inima ta, a mea , a tuturor. Adevarul de a recunoste puterea lui Dumnezeu este un  semn bun intrucat lectia de viata  a fost primita cu folos si poate fiecare a inteles ca ; daca te privesti in oglinda vezi exat ceea ce vrei sa vezi dar dupa o lectie cu Dumnezeu poti vedea realitatea. Putem vedea realitatea nu ceea ce ne dorim . In inima ta sta duhul si trebuie sa-i dai bunatatea ta. 

Pacea este generata de inima omului si de capacitatea acestuia de a recunoaste adevarul."  "C"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu