PERSOANE INTERESATE

joi, 21 iulie 2011

Adaptarea la orice

"
I-a loc nu mai fi grabit , pentru ca viata este facuta  sa simti placerea care incanta sufletul. Si iata natura poate face aceasta,  numai ca tu esti grabit mereu si nu-i acorzi timp nici sufletului , nici naturii. 
  Ce suntem noi?  
Fiinte magice care se pot adapta oricarei situatii.
Suntem capabili de a ne adapta tuturor situatiilor dificile din viata, pentru ca avem abilitati pe care noi nu vrem sa le descoperim.Suntem  surprinsi cum unele cunostinte trec foarte usor prin necazuri si incep o noua viata fie schimband domiciliul , fie schimband serviciul, divortand sau trecand peste multe alte necazuri; dar nu vrem sa vedem puterea interioara  a acestei persoane de a se  adaptare la o noua schimbare, o noua oportunitate. Aceste persoane sunt capabile sa-si dezvolte capacitatea de adaptare fara sa-si faca rau atat fizic cat si psihic. Presiunea  unei probleme financiare sau orice alta problema pe unii dintre noi ne afecteaza , ne da psihicul peste cap cum se spune fiind tot timpul stresati . Toate aceste neadaptari la ceea ce ni se intampla nu face altceva decat sa ne inmulteasca suferintele prin diverse afectiuni. O persoana care stie sa-si gestioneze emotiile poate sa se adapteze foarte usor oricarei situatii si poate tine sub control  emotiile negative de care nu are nevoie nimeni. Pentru fiecare clipa de nemultumire sau furie pe care o intampinam de-a lungul vietii este bine sa reflectam mai inatai si sa ne spunem in gand sau cu voce tare. "Toate problemele au o  rezolvare ''( o solutie) si astfel ne vom elibera de tensiune care provoaca stresul. Adaptarea la noi situatii ii claseaza pe oameni in mai multe categorii, cei care stiu sa depaseasca momentul sunt cei puternici ; ei sunt pozitivi tot timpul , nu cunosc cuvantul "DACA" ei  actioneaza din instinct dupa un timp de reflectie . De restul categoriilor nu trebuie sa mai amintim decat ca; mai sunt cei care incearca dau gres si incearca din nou pana reusesc, si cei care se scufunda in nepasare si lasa totul la voia intamplarii asteptand ca ceva sau cineva sa aprinda lumina. Nici mie nu mi-au reusit toate din prima dar am mai incercat , am perseverat , m-am adaptat si inainte de toate m-am acceptat asa cum sunt  , si  am cautat pana am descoperit acel Strop de lumina pe care il ascundeam fara sa stiu in inima mea. 
  
Curajul este putere grabnica de adaptare la pericol" 
(Francisque Sarcey) 

Fa-ti timp pentru tine si pentru a da armonie sufletului, descoperind frumusetile tale odata cu cele ale naturii.(C.T)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu