PERSOANE INTERESATE

joi, 8 martie 2012

Hrana pentru o viata noua


"CE DULCI SUNT CUVINTELE TALE PENTRU CERUL GURII MELE ! MAI DULCI DECAT   MIEREA IN GURA MEA"!  Psalmul119.103

"ELE SANT  MAI DE  PRET DECAT  AURUL, DECAT AUR CURAT; SANT MAI DULCI  DECAT MIEREA, DECAT PICURUL DIN FAGURI".Psalmul19.10

" OMUL VA TRAI NU  NUMAI  CU PAINE  , CI  CU  ORCE CUVANTCARE   IESE  DIN GURA LUI DUMNEZEU"    Matei 4.4

Prin toate actiunile noastre si prin toate cuvintele noastre ne zidim temelia cetatii noastre adica viata si trupul. Acum pentru ca este un timp al schimbarii al reanvierii, al remodelarii putem sa incepem o viata noua traind dupa legile Divine. asa vom creste in credinta si viata poate deveni sanatoasa si binecuvantata. Pentru a intelege acest lucru am putea sa privim la cei din jur si sa observam modul cum se comporta si rezultatele acesteia. 
  
Cum v-a fi viata acelora care sunt tot timpul crispati si plini de rautate? 
Cum poate fi viata celui care are cuvant bland si plin de povata ? 
Cum suntem noi in realitate.  
Cuvantul este hrana sufletului iar intentia este cea care decide gandurile; daca vin din inima sau daca vin din minte.  
Cuvantul este cunoscut de Dumnezeu in cazul in care fatarnicia este cea care decide .  
Un gand bun , un cuvant dulce este ceea ce creeaza starea omului. 


" Descoperirea cuvintelor Tale da Lumina, da pricepere celor fara rautate."
 "Poruncile Tale ma fac mai intelept decat vrajmasii mei, caci totdeauna le am cu mine." 
"Inteleg mai mult decat cei batrani, caci am pazit indrumarile Tale."Psalmii119.130, 98.100. 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu