PERSOANE INTERESATE

sâmbătă, 19 iunie 2010

Invata sa ai rabdare


"Fiule , pazeste sfaturile tatalui tau si nu lepada invatatura mamei tale; leaga-le necurmat la inima, atarna-le de gat."

Un tanar de vreo saisprezece ani era din ce in ce mai nemultumit, in una din zile se planse unui prieten mai in varsta spunandu-i "Nu ma mai inteleg cu tatal meu. In fiecare zi ne certam. El este atat de demodat si nu are idee cum stau lucrurile astazi. as vrea sa plec de acasa."
Prietenul i-a raspuns ; " Te inteleg bine si eu cand aveam varsta ta , tatal meu era la fel de dificil, dar cu astfel de oameni mai in varsta trebuie sa ai rabdare. Ei se dezvolta de obicei mai incet dar dupa ce au mai trecut vreo zece ani comunicam foarte bine cu el. Dar acum cand eu am 37 de ani ii cer sfatul tatalui meu la orce problema am, asa se pot ei schimba."
Sper ca acel tanar sa fi pus aceste cuvinte la inima.Problema aceasta apare la orice generatie, de aceea cei tineri ar trebui sa-i asculte pe cei care au o experienta de viata.Deci sa nu gandim si sa vorbim arogant.Iar cei mai in varsta sa nu uite ca si ei la tinerete gandeau la fel ca tanarul acesta.
Invata sa ai rabdare si sa-i asculti pe cei batrani.
Rugaciune: Toate implinirile mele si toate clipele frumoase sunt inspiratia ta Doamne ,invata-ma sa am incontinuare rabdare pentru aplacere de viata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu